Det er 25 år siden de første beboere flyttede ind i Ørestaden – det skal fejres
BGRAPHIC har skabt konceptet til en udstilling i Fields, der i ord og billeder beskriver de sidste 25 års historiske udvikling i Ørestaden. Hvordan opstod idéen til en ny bydel? Hvordan har bydelen udviklet sig i de sidste 25 år? Og ikke mindst hvad synes beboerne om deres bydel?
Jubilæet fejres også med en fotokonkurrence, hvor beboere, firmaer og foreninger kan fortælle deres historie gennem kameraet. De bedste billeder præmieres og udstilles. Derudover vil der være en masse forskellige aktiviteter i anledning af jubilæet, der annonceres på både sociale og lokale medier.
BGRAPHIC har – i forlængelse af design af koncept for udstillingen – også udviklet logo for This is Ørestad og den visuelle identitet til kampagnen på de sociale medier, roll ups til events og annoncering i de lokale medier om fotokonkurrencen.
Der er fem parter bag aktiviteterne for This is Ørestad: ØICC (Ørestad Innovation City Copenhagen), Ørestad Grundejerforeninger og Vandlaug, Ørestad Avis, Field’s og By & Havn.
Se mere på Facebook og på Instagram