Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Kvalitetsoplevelse

Stikord

Får du den kvalitet, som dit brand og din kommunikation har brug for?

 

Hvad er god kvalitet? Og hvad er den rigtige kvalitet for dig og din virksomhed?

God kvalitet bør være til stede overalt i en opgaveproces: I opgaveløsningen, i kommunikationen omkring opgaven og i den leverede opgave.

Oplever du, at du får kvalitet for pengene? Føler du dig serviceret og forstået? Får du den kvalitet, som dit brand har brug for, og repræsenterer din virksomhed den kvalitet og professionalisme, som du drømmer om?

Hvis du svarer nej til nogle af de ovenstående spørgsmål, så er det nu, du skal gøre noget ved det!

Sådan opnår du bedst kvalitet

  • Et af de bedste råd til at sikre, at du får god kvalitet, det er at opsøge kvalitet hver dag. I hver en opgave, i alle løsninger, på alle platforme.
  • Du skal hele tiden have din opmærksomhed rettet mod kvaliteten: Virker kommunikationen som den skal? Og når den ud til de rigtige mennesker? Og hvis ikke, er det så fordi, kvaliteten ikke er i top?
  • Kvalitet kræver faglighed, indsigt, erfaring, knowhow – og eksperter på de områder, der ligger uden for din egen faglighed. Sørg for, at du får kvalificeret sparring til din strategi, får udviklet professionelt design og får det implementeret.

Det handler ikke kun om smag og behag

Hos BGRAPHIC leverer vi altid design af høj kvalitet. Vi ser godt design som et værktøj til at få din kommunikation til at virke markant bedre.

Det gode design styrker dig og din virksomheds kommunikation. Og det står aldrig stille. Din identitet skal løbende udvikles, optimeres, effektiviseres, revurderes, fornyes og justeres – så du rammer dine målgrupper og dine interessenter bedst muligt.

Design skal forenkle, styrke forståelse, understøtte dine værdier og dit brand. Det handler ikke kun om smag og behag. Det handler om kvalitet.

Og god kvalitet kommer kun, hvis du opsøger det. Hvis du er bevidst om dit indkøb.

Vi vil gerne slå et slag for den gode kvalitet

Hos BGRAPHIC er vi 10 medarbejdere, og tilsammen har vi tæt på 200 års erfaring inden for grafisk design og kommunikation. Vi stiller gerne vores kompetencer til rådighed for dig. Vi hjælper dig gerne med at sætte rammerne for opgaven. Og så skal vi nok sikre, at du kommer godt i mål – og at kvaliteten er i top.

Vi hjælper dig med at tænke, se, kommunikere og forstå hele processen i dine opgaver. Vi holder overblikket og rådgiver dig om den bedst mulige løsning for dit brand og for din virksomhed.

Så ring på 70 22 87 89 – så er du sikker på, at du og dit brand er i trygge hænder.

Styrk kommunikationen og spar tid med specialdesignede Word-skabeloner

 

I denne guide får du en kort introduktion til, hvordan du kan vælge de rigtige skabeloner til jeres mest oplagte og strategisk vigtige typer af kommunikations- og marketingmateriale.

Skabeloner er især velegnet til kommunikations- og marketingmateriale med ensartet indhold eller opbygning. Her er først de vigtigste typer af skabeloner, som du bør kende:

Dokumenter til din daglige korrespondance

Basisdokumenterne i Word er fx skabeloner til al jeres korrespondance, notater, referater, dagsordner og lignende. Skabelonerne kan designes og programmeres som enkle dokumenter med jeres visuelle identitet. Det er let at udvikle en vifte af skabeloner til materialer, I selv skal kunne producere med kort varsel. Det kan være forsider til mapper, navneskilte til konferencer, invitationer og programmer til events.

Dokumenter til dine udgivelser

Word-skabeloner er også velegnede til større rapporter og publikationer såsom årsrapporter, CSR-rapporter, produktbeskrivelser, kataloger og faktaark osv. Skabeloner til udgivelser kan tilføjes avanceret indhold som billeder, bokse, faktabokse, citater, infografikker, grafer og diagrammer, der sikrer et ensartet og professionelt udtryk hver gang. Indhold, der skabes i Word, Excel eller PowerPoint, kan anvendes på tværs af programmerne og platforme. Excel kan fx styles med fonte og farver fra din visuelle identitet, så dine diagrammer altid har den korrekte styling, når de trækkes ind i Word eller uploades på dit website.

Dokumenter med avancerede funktioner

Avancerede skabeloner kan anvendes til at effektivisere eller ligefrem automatisere de mere rutineprægede dele af kunderejsen. Det kan være blanketter, kontrakter eller omfangsrige dokumenter til udbud eller tilbud, der indeholder en blanding af specialproduceret og standardiseret indhold. Skabelonerne kan optimeres med avancerede funktioner, så de trækker indhold fra databaser og “alt det med småt” såsom juridiske forbehold og disclaimers, så det bliver et smart værktøj i dit daglige arbejde.

De tre kategorier har forskellige styrker og kan anvendes til at optimere forskellige dele af jeres virksomhed og kommunikationsbehov.

Hvordan vælger du de rigtige skabeloner til de mest oplagte kommunikationsopgaver?

I bør investere i skabeloner dér, hvor I får den største positive effekt for jeres virksomhed – både i forhold til arbejdsproces og effektivisering. Før du starter et skabelonprojekt, bør du derfor overveje følgende spørgsmål:

  • Hvilke typer af kommunikations- og marketingmateriale er strategisk vigtigst for jer?
  • Kan indholdet med fordel disponeres og indarbejdes i en skabelon?
  • Hvor ofte skal I anvende skabelonerne?
  • Hvor avancerede skabeloner kan du og dine kolleger håndtere?

De enkle skabeloner vil hurtigt kunne implementeres og anvendes af alle medarbejdere i virksomheden, mens de mere avancerede og effektive skabeloner kræver medarbejdere på superbrugerniveau og oplæring.

Hos BGRAPHIC er vi eksperter i at designe skabeloner til MS Office-pakken. Vi rådgiver og hjælper jer med at afklare, hvor avancerede skabeloner I rent faktisk har behov for. Vi designer skabelonerne, så de understøtter jeres kommunikation og marketing bedst muligt. Ring på 70 22 87 89 og hør mere om mulighederne.

Find eksempler på Word-skabeloner, vi har designet for andre virksomheder i digitale cases.