Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed
Næste indlæg: Forrige indlæg:
Nye udgivelser i nyt design

Nye udgivelser i nyt design

 

Inden for de sidste måneder har vi udviklet nyt design til alle Danmarks Evalueringsinstituts (EVA) udgivelser, redskaber og præsentationer.

At udarbejde et nyt design foregår altid i god dialog med kunden. Sammen gennemgår vi udfordringer og ønsker. Vi undersøger markedet, konkurrenter, designtendenser – og lytter. På den baggrund udarbejder vi et design, som udvikler kundens brand, inspireret af designtendenser og tilpasset modtagere, og hvad EVA ønsker at kommunikere og stå for som virksomhed. Alt i alt en vigtig opdatering af brandidentitet og visuelt udtryk, der understøtter virksomhedens strategi og udvikling.

Nye tiltag, nyt design

Det nye design er blevet rigtig godt modtaget af EVA’s medarbejdere og er med til at understøtte den formidlingsopgave, der ligger i alle de produkter og redskaber, EVA udvikler. EVA søger hele tiden at optimere deres kommunikation i de relevante kommunikationskanaler. De anvender mange sociale medier og møder deres målgruppe, hvor de i øvrigt er til stede. Det fungerer optimalt, og giver EVA gode resultater.

Læs mere om designløsningerne, og se billeder i vores case