Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

Velzeet – Visuel identitet og opstartspakke til startupvirksomhed

Nyt logo og visuel identitet til startup-virksomheden Velzeet, der har et nyt og spændende genbrugskoncept for børnetøj på vej

 

Går du op i genbrug med god stil til babyerne i dit liv? Hvad hvis du selv kunne udvælge, leje eller abonnere på børnetøj til en fornuftig pris? Så har du kun den størrelse børnetøj liggende i skabene, som du har brug for. Efterhånden som din baby vokser, kan du returnere tøjet og få tilsendt mere tøj i en ny størrelse.

Velzeet har en ambition om at gøre forbruget af babytøj mere bæredygtigt ved at reducere brug-og-smid-væk forbruget. Gennem abonnementer med genbrugstøj, der er nyvasket og i fin stand, sigter Velzeet mod at reducere behovet for produktion af nyt tekstil og dermed mindske presset på miljøet.

BGRAPHIC har designet logo og visuel identitet. I første omgang har vi leveret visitkort samt Word- og PowerPoint-skabeloner, så Velzeet kan få en god og professionel opstart. Vi ser frem til at følge Velzeet og deres super gode projekt. Altid skønt at få nye virksomheder startet op.

“BGRAPHIC har være gode til at forstå vores ønsker og behov og til at udfordre os. Ikke bare i forhold til ”look and feel” men også ved at stille spørgsmål, der har skærpet vores tænkning om forretningsmodel og kundeoplevelse. Det var meget inspirerende at samarbejde med BGRAPHIC; kombinationen af en analytisk og en kreativ tilgangsvinkel har været meget overbevisende.
Vi er superglade for det færdige resultat. Vi er ikke gået live endnu, men dem som har set vores logo, er faldet pladask for det!”

Jonas Bonné, Driftsdirektør


Lignende cases