Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed

AMGROS – Identitet og publikationer

Elegant kommunikation og designkoncept on- og offline

AMGROS er Regionernes lægemiddelorganisation og Danmarks førende virksomhed inden for indkøb af sygehusmedicin.

BGRAPHIC har videreført AMGROS’ visuelle identitet og tilføjet den en visuel, fortællende og menneskelig varme i både fotos og infografik. Vi har udarbejdet flere publikationer i den nye identitet – bl.a. en Tone of Voice-brochure samt årsmagasin 2015 og 2016.

Hele designkonceptet er elegant udført og skaber et godt fundament for alt det, som AMGROS har brug for at kommunikere. I det daglige er det fx nemt for medarbejderne at anvende designet i en ny PowerPoint-skabelon. Og de kan finde hjælp og vejledning til designet i en kommunikations- og designguide. På den måde fremstår den visuelle identitet flot på mange forskellige platforme.

Læs mere på www.amgros.dk

 


Lignende cases